fbpx

Terug naar de cinema

Na drie en een halve maand gesloten te zijn, openen we met heel veel zin onze deuren en doen we terug wat we het liefst doen: film tonen. Wij zijn druk in de weer geweest met het treffen van de nodige voorbereidingen zodat we jullie allemaal veilig en comfortabel, en met de glimlach, kunnen ontvangen. Daartoe zijn er een aantal dingen veranderd en hebben we enkele huisregels opgesteld zodat we er samen met jullie een onvergetelijke filmzomer van kunnen maken.

We gaan open met een beperkte capaciteit en garanderen altijd anderhalve meter afstand. We schranken de stoelen in de zalen en ook de voorstellingen worden geschrankt zodat er genoeg tijd is voor in- en uitloop en om schoon te maken.

Veelgestelde vragen

  • Hoe koop ik tickets online en hoe kies ik mijn stoeltje?

Hier gidsen we je door het proces om online tickets te kopen en je stoeltje te kiezen.

  • Ik kocht een tienrittenkaart of kreeg/gaf cinematickets als cadeau. Wordt de geldigheid daarvan verlengd?

We hebben de geldigheid van alle geldige tienrittenkaarten en cadeaubonnen verlengd met vier maanden. Dat is de periode van sluiting met daarbovenop een cadeautje van twee weken. Met plezier! 

  • Kan ik met mijn tienrittenkaart of cadeaubon een online ticket bestellen?

Dat kan zeker. Onze tienrittenkaarten en de cadeaubonnen die na 16 oktober werden uitgegeven hebben een unieke code die kan ingewisseld worden voor een filmticket. Voor cadeaubonnen die werden uitgegeven voor 16 oktober geldt een andere procedure (zie hieronder).

  • Ik heb een cadeaubon die voor 16 oktober werd uitgegeven en dus geen unieke code heeft. Wat moet ik doen?

In dat geval vragen wij u om ons telefonisch of via e-mail te contacteren. Daarin moet de volgende informatie staan: de keuze van film, het moment van vertoning én de code die op het ticket vermeld staat – of een foto van het ticket in bijlage. Wij bevestigen zo snel mogelijk en sturen vervolgens de tickets door naar het e-mailadres waarmee u ons gecontacteerd heeft. Wanneer u naar de film komt brengt u het online ticket én de voucher mee. Zonder kunnen we u helaas niet toelaten.

  • Ik kon mijn stoel en rij niet kiezen dus nu is er een plaats toegewezen. Kan ik nog veranderen van plaats?

In dat geval vragen wij u om ons telefonisch of via e-mail te contacteren. Daarin moet de volgende informatie staan: de keuze van film, het moment van vertoning, de code die op het ticket vermeld staat én de gewenste plaats in de zaal. Dan passen we de tickets aan en sturen ze op via mail.  

  • Kan ik naast personen uit mijn eigen bubbel zitten?

Dat kan zeker. Wij verkopen enkele zitjes en duo-zitjes. Kom je met meer dan twee, dan zal je moeten opsplitsen.

  • Mogen mijn kinderen naast mij zitten?

Voor familievertoningen hanteren we een ander zaalplan waarbij we ook plaatsen per drie en per vier verkopen.